Leaving

All my bags are packed, I'm ready to go,
I'm standing here outside the door

So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go

Cause I'm leaving on a jet plane,
Don't know when I'll be back again
Oh babe, I hate to go

Every place I go I'll think of you
Every song I sing I'll sing for you

Oh, kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go

'Cause I'm leaving on a jet plane,
Don't know when I'll be back again
Oh babe, I hate to go

image204   image205    image207

Ja gott folk, då va väskan åter igen packad och klar för en ny resa. Exakt på dagen ett halvår åker jag tillbaka till Thailand. Vi får se hur allt går. Jag har ju en öppen biljett så jag kanske e hemma efter 2 veckor om hemlängtan kommer bli för stor.

Som vanligt så är jag sentimental och tycker de e pissjobbigt att lämna alla och just nu känns de som jag hade kunnat stanna hemma. Men jag vet att när jag kommer dit och har installerat mig kommer de kännas bra.
Jag vet att de kommer vara stor skillnad från förra gången jag va där, då hade jag tjejerna vid min sida och allt va bara en enda stor fest.
Hoppas de kommer bli bra utan er också. Men ni kommer vara saknad!!!
Men att Towa, Emma och Wille kommer i oktober och bor med mig känns som en stor lättnad och jag har någe att se framimot!!

Älskar er mina vänner, och familj!

Kommentarer
Postat av: Towa

Näää... fy fan! Jag ryser... åk inte!

Postat av: Marie

Det blir nog bra baby, jag känner redan en enorm saknad efter dig men fan det här blir bra. du kommer få jättekul och som sagt om inte annat är du mer än välkommen hem igen. JAg älskar dig, ta hand om dig bara vill ha hem dig hel <3

2007-08-27 @ 23:18:52
URL: http://babyyoureafreakshow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback