6.45-22

Snacka om att man har gjort en insats för plånboken och jobben i dag då
Började på sjukhuset 6.45 och sen direkt därifrån till hemtjänsten där man avslutar med ett kvälls pass.
så i dag jobbar jag typ 13.5 timmar. Inte dåligt.
Och de går faktiskt riktigt bra.

I fredags va vi ut med jobbet. Shit, de va galet kul.
De känns riktigt riktigt bra att alla vi yngra har börjat umgås på fritiden. De blir mycket roligare att jobba och de är kul att lära känna alla lite mer privat än bara på jobbet.
På torsdags ska vi ha avskedsfest för då sprids alla åt olika håll sen.
Jag till Thailand, Marie till Umeå, Marina och Annika till Örebro, och Linn börjar plugga igen. Blir bara Emeli och Marie E kvar. Vi startar med en middag ute på restaurang och sedan blir de fest =)

Towa jobbar som en galning precis som mig vilket resulterar i att man inte sre henne varje dag vilket jag e van vid. Känns tomt och lite konstigt.


Kommentarer
Postat av: Towa

Ja jag är som dig men med ett mer osocialt jobb, 16 timmars jobb imorn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback