Missforstand

Jaha, eftersom jag ar en ganska sa ytlig manniska som bryr mig en hel del om vad andra tycker och tanker sa maste jag val ta och skriva har nu da att Towa fatt allt om bakfoten.

Jag ar tillbaka i Patong, ska vara har i 2 dagar medans Towa och Mirja ar kvar pa koh samui.
Det ar dock INTE for att jag traffat en prostituerad, hora, strippa ja kalla de vad du vill.
Towa trodde tydligen att tjejen jag spenderade nagra dagar med var en hora.
Haha, helt fel gott folk...
Betala for sex ar inte min grej

Ar har for att traffa en tjej....ja. Men inge hora! Hon jobbar i en bar, saljer inte sex varken dar eller nagon annanstanns.

Bra skont da har jag fatt de sagt. Kul att veta for alla er som bryr er =)

Bor pa samma stalle som sist, mysigt. Va och pratade med min harfrisorska har nere nu, och at lunch med henne. Trevligt, ska nu till hotellet och ta de lugnt och duscha.

Jag vet att de kanske ar totalt meningslost att vara har, de kanske inte var nagonting alls, hon kanske har traffat nagon. Ja massor med daliga saker kan handa. 1000 mer daliga saker an bra saker. Men jag vet att om jag inte hade akt tillbaka hade jg angrat mig. Sa mycket tod som jag tankte pa de sa va jag tvungen.
Om 2 dagar ar jag tillbaka pa samui och de blir skont de ocksa.
Vi har ju oss som en egen liten bar dar...fan jag langtar tills November...
Ska slita arslet av mig och sa drar jag igen 25 november! De blir grejer de! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback