Inriger

Ja vad ska man säga, de händer så mycket här hela tiden.
Jag som tyckte att jag lyckats hålla mig grnaks abra ifrån Towas och Annas bråk och tjafs har även blivit indragen själv.
Så Towa ska åka vidare till Koh Chang i morgon. självklart vill jag att hon ska stanna men hon ska göra de hon känner är rätt.

Ögoninflmationen har inte blivit bättre och jag har fått pencilin och antibiotik, som jag måsta ta var tredje timme. I en vecka. Suck. Men en, de kändes som en värdslig sak för tillfället.

Jag vet inte hur dom närmaste dagarna ser ut. Kanske blir de ett dyk. Jag vet inte alls.
Songkran är  iaf i övermorgon och då är de det stor vattenkriget.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Vännen! Snart är ni hemma igen, vad tiden går fort, hoppas ni har det riktigt bra, så ses vi när du kommer hem! Saknar dig Lollo! Puss

Postat av: Sara

Nämen vilken snygg blogg du har! :D

2007-04-24 @ 13:05:21
URL: http://siolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback