Hej å hå

Nej då jag har inte slutat blogga helt. Jag är bara seg...
Jag håller fortfarande på att redigera alla bilderna från Thailand ohc ska lägga ut massa så fort jag är färdig.

Lägenheten som vi har fixat och trixat med har också tagit sin beskärda del av min tid, för att inte tala om skolan och rapportskrivningen som är sista kursen på terminen. Sen har vi ju även satt igång med innebandyn och är ute och flåsar och svettas 3 gånger i vecka, 2 timmar per pas.

Kan förvarana om att de troligtvis inte kommer vara så mycket läsning här i yttligare två veckor.
Men när skolan har avslutats och jag börjar jobba på sjukhuset blir de garanterat bättre.

Bilder på lägenheten och fotograferingen jag och min Vasso gjorde kommer också att läggas upp sen.

Hoppas att ni alla har de bra. =)

Kommentarer
Postat av: majsan

Kul med lite uppdat =) hur är det med dig ? Ha det bra! kram

Postat av: majsan

Hej Lollo! kul med lite uppdat =) hur är det annars då ? Ha det! kram

2009-05-18 @ 17:14:59
URL: http://majdaj.blogg.se/
Postat av: M - Livet som hockeyfru

kul med innebandy =)

2009-05-18 @ 17:28:58
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Lotta

Äntligen! Har väntat länge på en uppdatering, vill gärna se bilder på lägenheten också. Kommer ni och äter på onsdag 27:e? Blir glad om du och Vasso kommer så hela familjen blir samlad. Kram

2009-05-18 @ 19:20:21
Postat av: alex

Du är ju också kändis! Både du och vasso är med på bild på Towas blogg. Jag dör. /Avis svåger, eller nåt xD

2009-05-28 @ 21:50:47
URL: http://alexslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback