Snart så...

Ja dom två stora dagarna närmar sig med stormsteg.
Idag är det tisdag och det är nu bara 3 dagar kvar till den fuktade tentan. Shit!
Tror faktiskt inte de kommer gå vägen den här gången.
Alla eletrocyter, encymer, elektrolyter, elektroner, pepsin, pepsinogener, lipas, amylas och gud vet allt blandas ihop till en endå stor röra.

Trots att jag har världens underbaraste tjej som förhör mig dagarna i ända känns de tungt.
Men efter regn kommer solsken, och nu är det verkligen bokstavligt talat.
Som vi vet bär det va på söndag, först till sthlm och sen Thailand.

Gud vad jag längtar, och undertiden ska en tapetserare fixa till våran lägenhet så när vi kommer hem kommer allt vara nytt och snyggt. Bilder kommer sen.

Ska även försöka mig på att lägga ut lite bilder under resan, men lär väl antagligen inte vilja ägna så mycket tid till datan.

´Försesten måste bara berätta att jag och Vasso har varit hemma på två underbara middagar hemma hos mamma och pappa. Tänk vad dom gör mig glad, de va verkligen jätte mysigt och dom hade gjort hur fint som helst med dukningen, god mat och efterrätt. Herregud vad jag blir glad i hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback