Midsommar

Ja nu ligger jag hemma i sängen ensamen för Vasso jobbar natt. Vi gick om varandra lite smidigt idag.
Vasso började 7.00 och jag började 13.00
Vasso kom hem 16.30
Vasso började jobba 21.50
Jag kom hem 22.00
Jag åker på jobbet 6.30 i morgon
Vasso kommer hem 7.15 i morgon
Jag kommer hem 15.30 i morgon

Så vi har inte sett varandra på hela dagen och kommer inte ses föräns klockan halv fem i morgon...KUUUL...(Ne)
Det enda possitiva är att jag kan sitta vid datan och spela poker och spel hela natten =)

Jaja, nog om de. En resume av midsommar ska ni få.
Jag började dagen med att jobba, som man gör alla storhelger pengakåt som man är.
Sen bar det av till Husås på middag.
Hela 16 personer var vi om man räknar in pappa Göran och lillprinsen Wilmer.

         

          
Innan all mat va färdig va väl klockan halvåtta och alla hade ätit sig mätt på mackor och fisken som va färdig men de blev mysigt ändå.

Efter middagen åkte vi vidare till häggenås där det blev massor med galenskap, dans runt midsommarstång, drakamp och kubb.

  

Efter festen skjutsade en snäll kille tillbaka oss till husås för några hundralappar och där blev det nog för mig och Vasso som båda skulle jobba dagen efter.
Jag som hade varit nykter hela kvällen körde då tillbaka till stan. Man säger ju faktiskt borta bra med hemma bäst. Och man sover nog faktiskt bäst hemma. Hade en trevlig kväll och fast alla tyckte jag va tråkig som inte drack hade jag lika roligt för de.
Tyvärr är jag inte så bra på att ta kort men då är det tur att Towa finns så man kan sno lite kort av henne =)

     

         
    

Avslutar med skönaste bilden på gänget =) =)

 


Kommentarer
Postat av: alex

Snygga glasögon

Postat av: Stefan Falkelind

Jag tog det rätt så lugnt på min midsommar.

2009-07-08 @ 13:57:17
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback