Bad, choklad och frukt och Alla hjärtansdag middag med gänget

Efter matchen idag som vi tyvärr till stor besivelse förlorade. Hängde väl med hyffsat tills sista period. Då gick vi ut och det stod 3-4 till sundsvall, men efter några byten och förändringar rullade målen snabbt in och redan efter 6 minuer hade dom gjort 4 mål. SUCK! Tävlingsmänniska som man är blir man såklart besviken övr att åka hem med en förlust.

Men väl hemma glömdes förlusten bort då man blev överraskad är min underbara flickvän!
Hon mötte mig i dörren där det blev raka vägen in till badet där hon hade tappat upp ett stort bubbelbad men massor av ljus och utsprida rosenblad. Otroligt fint, efter jag hade lagt mig i badet fick jag lyssna på bra musik, fick en ögonbindel på mig och bara njöt. Sedan kom hon tillbaka och bad mig gapa. Hon hade gjort choklad fondue med frukt och min uppgift var att gissa vilken frukt hon hade blandat. SJUKT gott och jag blev riktigt bortskämd! Underbara flickvän, gud vad jag älskar dig! ♥

     

Ja sen blev det pizza buffe hos Towa med hela gänget.
Supermysigt, massor med mat och god sallad. Emma stod för efterrätten som också va god!

    

Det lektes lekar, blåstes balonger, Wille arragerade fäktingstävlingar och hade en undersökning om vem som tagit det berömda priset i tvättmaskinen. Det hela slutade med att alla stod samlade i badrummet och stirrade in i tvättmaskinen. Haha

                                   



Avslutar med lite bilder på mig och det vackraste som finns!

     




Kommentarer
Postat av: Towa

Tack för en rolig kväll, ni skulle stannat och sett melodifestivalen med oss =) himla kul att ha er där

Postat av: Linn

Fy va mysigt då!

2009-02-16 @ 08:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback