Oj

Helt galet vad många osm ringt och lyckönskat mig, otroligt. Tack och bock för det!
Efter dom intervjuat mig i både ÖP och LT sa de bara pang och så visste alla.
Nej då, jag har bara en smula prestationsångest....lovar!

Usch vad är jobbigt att kliva upp på morgonen när Vasso får ligga kvar i sängen. I morse hade jag kunnat gett en miljon för att fått ligga kvar i sängen och mysa med henne.

I helgen var jag och min mamma i Sthlm. Hennes morsdagspresent var ju en weekend i sthlm och teaterbiljetter till Cabaret med Helena Bergsrtöm Rockard Wolf, Sven Volter, Siv malmqvist mm.
Vi Kunde aldrig ha haft det bättre, första natten sov vi hos min moster och den andra på radisson mitt i sthlm. Lördagen va helt galen. Jag tror vi satt ner i 30 min då vi slängde i oss lite mat. Annars va det shopping för hela slanten. Vi gick och gick och gick och gick igenom hur många butiker som helst, när vi va färdig konstaterade vi att vi ändå bara hunnit med 1 ½ gata. Vi som tänkte hinna hela stan och gamla stan, och en mysig lunch, och en mysig eftermiddagsfika. Ne hjälp vad tiden sprang iväg. Blev dock en väldigt god lunch på kulturhuset.

Min dator är på lagning, hoppas på att den ska komma tillbaka snart!
Fredag är det match på IBC, håller tummarna för att et ska bli en bra match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback