Ludd i örat



"Har man fått ludd i ena örat var det på tok för länge sedan man tvättade sig ordentligt"

Lollos svar till Nalle Puh





För övrigt rullar livet på. I dag är det match, ska bli riktigt roligt. Match även i morgon.
I går va jag med Henke och Zake på pokerklubben. Men blev en tidig kväll och lämnade Henke där efter ett tag.
Vasso är tillbaka igen efter 2 planeringsdagar i Åre, trivs mycket bättre med att ha henne hemma än ute på äventyr.

Längtar redan till sommaren och det är bara Oktober. Fan vill ha värme, shorts och t-shirt. Inte tjocka vinterjackor med mössa och vantar. Men sommaren är inte långt borta. Snart får jag känna värmen igen. I november bär det av till mitt andra hem, för så är det faktskt även om vissa inte tycker om det. Efter att ha spenderat nästan 9 månader i det landet känns det som mitt andra hem.

Vasso lagar mat nu, hon är verkligen finast i hela världen, hoppas att jag alltid får vara med dig, underbara kvinna!


Kommentarer
Postat av: vasso

haha, kanske dags för en dusch då baby!!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback