Grattis Sara!

I morgon fyller Sara år men vi firade henne idag. Vi började med frukost hos sara runt tio, mysigt värre, efter de fick hon presenten från mig, Vasso, Emma, Towa, och Anders. En glasblåsning på storsjöhyttan. Blev riktigt lyckat och en mysig dag.

Efter de gick vi vidare till Sara för lite tårtätning. Med raska steg bar de sedan iväg till sjukhuset där jag gjorde HLR (hjärt och lung räddnings utbildning) Riktigt roligt, och med Bitte som lärare kunde de inte bli bättre.

Och eftersom allt ska hända på samma dag så åkte jag och mamma sedan iväg till min gudmor Anita för att fira henne som fyllde 66 idag. Och nu ligger jag hemma i soffan med Vasso och väntar på att en film ska börja.
I morgon börjar jobbet igen, men de blir en lugn vecka. =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback