Midsommafton

KÄRLEK


Att läsa om min midsommarafton kommer vara as tråkigt för dig Towa det bara är dina bilder jag har tagit, men du är ju fotografen i gänget så det blir ju så att det är du som tar alla kort.

Midsommar firades i alla fall med en del av min familj, Towa, Sara, Emma, Göran, Anders, Henke, Ove.
Blev en gaen kväll, den börjades med en plötslig överraskning i bilen och resten av kvällen skulle också fyllas av impulsiva känslor.

Nästan på en gång när jag anlände till husås var det dags för den prliga bränbollen, mitt lag utklassade faktiskt trots Anders aktiva klagomål på att det var domarens fel.



Efter bränbollen blev de middag. Middagen var underbar, brudarna hade lagat och förberett de mesta när jag kom ut. Vi hade fläskfile, älgkött, vegetariska grillspett, sallader, potatisgratäng, potatis, röror, sill, tunnbröd och allt man kan tänka sig. Blev galet gott, synd att magen inte får plats med allt man vill att den ska få plats med.



Efter maten blev de emmas asgoda tårta, städmaraton med 1 och 3 minuters intervaller.
Och sen begav vi oss till Svenne.
Kvällen blev lång och fylldes av kratt, bråk,tårar, skratt igen, A och B hus, taxibeställningar för att tillslut alla skulle decka i sängen runt 4-5 på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback