Härlig dag!

Solen är tillbaka och jag spinner som en katt av välnöje!
Kunde för en gångs skull somna om när Vasso hade gått på jobbet och vaknade inte föräns kvart över tio och klev upp.
Gjorde mig i ordning och tog en snabb sväng till Anders och spelade lite poker.
Har verklign gått pissigt i pokern men efter igår har de gått bättre. Tog mittt livs största pott på 600 kr så kvällen var räddad!!! Även i dag gick det bättre och plusade bra på dom 20 min jag hann spela innan jag skulle åka för att möta Vasso.

Vi åkte upp till Linn och där sitter jag fortfarande. Har haft en riktigt mysg dag, trots de fina vädret tog vi oss tiden att sitta i soffan och kolla på en film. Sen har vi snackat och allt och inget, varit i torvalla och handlat massa blomor och nu är vi tilbaka hemma hos Linn, väntar på att Vasso och Andreas ska sluta så jag ÄNTLIGEN ska få min älskade kina mat!
Har längtat efter asiatisk mat jag vet inte hur länge men nu ska jag äntlgen få det!

Morgondagen bjuer på mer poker med Anders, en jogging tur och sen middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback