Fullspäckad helg

Vi har hela tiden vetat att helgen ska bli full av fest och olika saker vi har att göra. Vi har inhandlat dricka för hela helge men när vi satte oss ner för att vi verkligen skulle veta vad som hände upptäckte vi att det inte alls var så mycket som hände som vi trodde. Det var en studentskiva och en snabbis till rödön som var det enda som stod klart på schemat.
Så nu vilar vi upp oss inför rödön och sen blir det nog en utgång. Sofia är på hugget och vi är inte dom som bangar.

Jag har varit och träffa Stina, va jätte roligt. Det är ju inte allt för ofta vi hinner ses nu när hon bor i Umeå och de få gånger hon är hemma så är det inte alltid vi hinner ses. Men nu tog jag mig iaf en sväng dit och vi fikade i hennes trädgård med familj. Va mysigt. Kul att få prata lite om allt som händer i varandras liv.
 
Towa saknas mig, Sara också för den delen. Ni är 2 galet nära vänner och utan er känns det väldigt tomt måste jag säga. Men tiden går fort och eran semestervecka är snart slut och ni är tillbaka i Östersund.

Jag och vasso var i forsaån i går. Gud vad vi ade dte underbart! Trodde faktiskt inte att jag skull bada, men 2 rejäla dopp blev det och trots det kalla vattnet var det underbart. Vasso vågade sig bara på att doppa fötterna så hon va dåligt badsällskap men fick duga =P
Lyckades glöma kameran hemma så bilderna kommer sen.

Hoppas att ni också har en underbar helg för det har jag iaf! Kraaam

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har din film nu...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback