wiho!

Jag längtar iaf som en galning till yran och stråket. Ska bli galet roligt. På fredag är de förfest hos Towa och känns som jag varit utan henne i 1 månader fast de egentligen knappt bara är 1 vecka.
Jobbar kväll igen på sjukhuset idag, skönt med sovmorgon. Men i morgon är de till att kliva upp med tuppen.
6.30 börjar jag så de blir tidig kväll i dag. Fast då slutar jag istället 15.30 så de e ju bra.

Sitter och kollar på östersundsbostader också. Fan vill ha en lägehet, vill ha ett stort sovrum som är svalt med riktiga persiener så det kan bli mörkt på natten. Vill bli varm av din kropp mot min, inte behöva lägga mig 1 meter ifrån dig för att försöka svalka mig.

Fan det är lång tid till halv tio, fan vill vara med dig min ängel!

Kommentarer
Postat av: mingla

hallå . hur är det :) ?

Postat av: Towa

wihooo partyyy

2008-07-24 @ 16:25:12
URL: http://towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback