Underbara kvinna!!!

Tredje dagen jag är hemma och är sjuk nu. Men börjar känna mig lite bättre nu. Ingen feber i kroppen men dock ont i halsen och snorig och hostig.

Men kanske börjar jag känns mig bättre bara för att jag blev så otroligt ompysslad igår. Vasso kom hem med en överaskning. Det började med att jag skulle ta ett härligt bad. Och hon hade köpt ansiktsmask, hårinpackning, badkulor, badskum och allt man kan tänka sig.
Jag är ju inte direkt van vid hårinpackningar och ansiktsmaskar. Har aldrig köpt någe sånt själv i hela mitt liv. Gud vad underbart det var.
Sen när jag klev upp så fick jag vända mig om så kom hon med världens härligaste morgonrock och la omkring mig. Sen hade hon köpt sjukt sköna duntofflor. Så nu kan jag gå runt här hemma sjuk och mysa i min morgonrock och tofflorna.

Jag riktigt känner hur pengarna försvinner av att ligga här hemma och vara sjuk. Usch. Och till råga på allt har vi match i morgon som jag kommer missa. SUCK

Är hemma själv idag också, Vasso jobbar så dagen kommer fördrivas med poker, poker, poker och kanske lite diskande =)


Kommentarer
Postat av: vasso

Man måste väl få skämma bort sin tjej ibland ;)

Postat av: det du...

dålig uppdatering på bilder tycker jag..

2008-12-15 @ 12:37:43
Postat av: Stefan Falkelind

Såg att du är en hejjare på poker. Såg dig i tidningen. Gå med i topplistan jamtlandbloggare.topplista.com och få mer besökare. Helt gratis.

2008-12-21 @ 15:44:28
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback