Kambodja...

Yes nu ar vi i kambodja efter 3 dagar i bangkok..
Har e de mer gronska, mindre trafik och lite mysigare...
Trivs bra har, men en sak som ar dumt ar att vi inte har nagon teckning pa telefonen, men de overlever vi! =)

Resan har hit var minst sagt seg ni kan lasa om de pa resedagbocken, lollo86

Vi ar duktiga pa att ta kort och towa lagger upp en hel del pa pixbox
ga pa
www.towas.pixbox.se sa far ni se massa bilder, jag orkar inte lagga upp lika mycket som henne men de finns lite pa resedagboken...

Saknar Marie sjukt mycket...
Fan baby, varfor e inte du har med oss, vi skulle ha sa javla kul!
Men nasta resa ska du med pa!! =) =)

Nu ska jag kolla vidare..
Massa kramar och karlek till er som vet att ni ar vard de ;)



Kommentarer
Postat av: Wilmer

När kan du bada med mig? Och köpa badskum? Saknar dig, jag pratade med Towa från min dator. Jag älskar dig. Puss

2007-03-04 @ 18:38:08
Postat av: Marie

Baby, jag har inte sett några kort ska gå in och kolla nu.. FAn va kul att du ringde idag. Saknar dig .. Puss

2007-03-04 @ 22:11:00
Postat av: Emma

Hej vännen! Jag är så glad för din skull att du har fått komma iväg på resan! Du är så värd det! Jag önskar att jag kund komma efter! Massa massa pussar till dig!

2007-03-06 @ 20:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback