Poker

Har just kommit hem från en pokerkväll...
De va jag och 12 grabbar =P Trevligt va de iaf..
Åkte ut på 8:one plats på en jävla otur!
Men kul va de, önskar jag kunde vara med varje gång men de är ett dyrt nöje.
Kostar 220 kr varje gång man vill vara med...kan inte bli allt för ofta de..

Har varit ledig i dag också...skönt.
Åt lunch med sara, träffade Biffen på tehuset där vi satt och snacka 1 timme
Sen gick vi hit till Emma, så va vi barnvakt åt Wille 1 timme typ och sen kom dom hem.
Sen blev de middag och sen lite surr tills jag gick till pokern.

Jag och Towa flyttar ihop när vi kommit hem från resan, blir toppen bra de!
Om 1 månad åker vi...känns ablägset som att de egentligen bara är en dröm
men de kommer blir kul...vi kommer ha de så grymt bra, se nya saker, uppleva en annan kultur..
Få se 3 ev 4 andra länder...kan inte bli bättre...

-

Say it together thats the way it should be...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäklar, ja det känns verkligen långt borta men hoppas att det går fort iaf. Kram

2007-01-24 @ 19:00:46
Postat av: Towa

från mig

2007-01-24 @ 19:01:01
Postat av: Lena

Hej busfrö.....gör du då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback