Tankar

De finns nog inget battre an att skriva ett langt mail dar man oser ur sig alla sina problem och funderingar till en basta van. De kanske inte ar varldens roligaste brev att lasa dar nagon bara maller pa med fragor och overanalyserar allt.
Men det ar iaf skont, har just skrivit ett langt brev till Emma. Vi pratade i telefonen forst men de brots efter ett tag och jag kande att de va sa mycket mer jag ville saga. Ett langt brev sa de mesta och fick mina funderingar att latta lite.

Jag vet inte hur jag tanker ibland, varfor jag lagger ner sa mycket tid pa nagot jag vet aldrig kommer handa. Fast samtidigt sa vet jag att nar jag ar i situationen skulle jag kunna betala vad som helst for att vara kvar dar foralltid.

Suck...jag e stord! Emma ar iaf en parla som vanligt. Hon ar i sthlm nu och har fatt nytt jobb. Hoppas verkligen att de gar bra for dig, med jobbet vet jag att de kommer ga bra, men att de gar bra att bo nere i sthlm igen.
Finns inte ord for mig karlek till dig!

Kommentarer
Postat av: Emma T

När kommer du hem? vilket datum?
Du måste ringa mig då, saknar dag och jag måste få bjuda på fika hemma hoss mig då..
pussar/Emma T

2007-05-08 @ 12:58:44
Postat av: Majsan

Hallå lollo! hörde att du stannade kvar ett tag till =)är allt bra på andra sidan jordklotet ? kram

2007-05-12 @ 10:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback