Sista dagarna i Pattaya

Sista dagarna i Pattaya var mycket slöa.
Jag låg och drog mig länge på morgonen, åkte på marknader, åkte och tränade, kollade film och hängde med lite vänner på kvällarna. Det var sköna och härliga dagar. 

Sen har det blivit lite internetcafe också såklart. Jag har även börjat på min rapport men det är en lång väg kvar, känner att jag inte riktigt har hittat någon bra vetenskaplig artikel som stärker den Thailändska biten i rapporten. 
Men jag ska försöka börja med det nu när jag är i Bangkok och inte har något att göra om kvällarna.

Det har dock inte blivit så mycket fotat under dessa dagar. Det har endast blivit några marknadsbilder. Inge märkvärdigt.

I morgon ska jag börja berätta om mitt äventyr i Bangkok för er. Hoppas att ni alla har det bra där hemma i Sverige. Jag tänker på er alla!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback