Sommar i Östersund

                                                      

Ja här va de några bilder igen då...
Förlåt att de tar sån tid men försöker att hålla mig borta från datorn så min kära mor inte ska få spunk på mig.
Bilerna är från härliga stunder på balkongen, lite partybilder innan krogen
Men framförallt på mig och Marie, våran härliga kvällspromenad med massa snack om de mesta och vackra Östersund. Så otroligt fint, önskar man kunde få med på bild va fint de e att sitta där i kvällssolen men värmen strålande i ansiktet.

Hade för övrigt en underbar dag i Forsaån i går med Carne. Trivs som fisken i vattnet där...nu blev de ju dock inge bad för kläderna va hemma. Jag satt i vämen med jeans, t-shirt och en väst ja...de va inte kallt de vill jag lova.

Towa, Emma, Lotta, Wille och Anders har åkt till spanien i 2 veckor nu.
Marie har flyttat i dag och jag bor själv i lägenheten.
Va på flyget och vinkade av dom innan dom skulle åka...Wille är så söt. När han såg mig kom han springande i mot mig med armarna i vädret.
Den lilla krabaten. Kan man annat än älska honom??

Idag har de varit en sjukt hektisk dag.
Jag har varit i Husås hos Saras föräldrar och fixat motorcykeln, fick den såld som tur va och de gick smidigt. Karin följde med migoch tur va väl de för själv hade jag inte fattat ett skit av vad jag skulle ha gjort.

Efter de blev de en fika med Anita i badhusparken, mysigt som alltid att träffa henne.
Werner ringde undertiden och ville ha sällskap på tehuset.
Så efter vi fikat färdigt drog jag upp till tehuset för fika nr 2 med Anna, blev en shake....

Banana shake...reminds me of Thailand!!
Dock är dom mycket godare i Thailand men likheten fanns där.

Efter de va de raka vägen hem till lägenheten för att byta om, dags för mig och Marie att äntligen ta oss i kragen och ut och springa. Så iväg bar de, helt slut efter ett varv men stolt att jag ändå sprang hela vägen. =)
Efter de blev de fys typ 20 min och sen hemgång.
För att slänga sig i duschen och dra på innebandy.

Ibc och Frösön hadeträningsmatch.
En ganska tråkig och meningslös match kändes de som
Men efter ett samtal med Annika i telefonen fick jag veta att dom hade bivit tillsagda att inte anfalla dom 2 första halvlekarna. De gjorde de hela lite klarare...

Efter de blev de iaf dags för middagen som jag glömt att klämma in. Jag åkte hem till mor och far, åt pankaka, kollade på tv med mamma och nu sitter jag här.

Shit, undra vad morgondagen har att erbjuda??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback