Dålig natt

Det är numera förhållandevis sällan mardrömmarna besöker mig men när dom gör de så äter dom fan upp mig.

Varje sekund av drömmen känns så verklig att jag skulle kunna hänga mig själv vilken sekund som helst. Och inte blir de bättra av att jag vaknar för den där panikkänslan iglar sig fast i mitt huvud och synerna går på repete på min närhinna.

Suck, inte undra på att man föredrar att spendera dygnets flesta timmar vaken när man titt som tätt får ovälkommet besök

 

Jaja, efter en springrunda med Marie och en dusch så känns de bättre.

Vi är faktiskt riktigt duktiga, vi båda jobbar mycket och de här är en av våra riktigt få dagar då vi faktiskt får sova ut. Och då går vi iaf upp tidigt och går ut och springer.

 

Har blivit en lång fika med Werner på tehuset. Alltid lika trevligt ;-)
Efter de åkte jag upp till Anna och hämtade datorn och sedan åkte jag hem till mor och far.
Nu har jag spenderat senaste timmen med Emeric på Msn, en kille fårn frankrike som jag träffade i Thailand. Mycket mycket trevlig, han gör mig så glad!!

GIII ikväll....bilder kommer! =)

Saknar min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback