Jag säger bara....

http://cityofangels.bilddagboken.se/

Kolla in hennes bilddagbok från den 27 Januari...så jävla roligt!!
Vilken kväll...haha, de kunde inte bli bättre, vi trivdes som handen i handsken allihopa..
I morgon börjar Biffen på mitt jobb, på torsdag ska jag hjälpa henne flytta sen blir de inflyttningsfest i hennes lägenhet.
I morgon har jag även lyckats få med henne på träningen så nu jävla ska hon äga igen!!! =D
Hon och Carro va minsan så söta att dom kom och kollade på min innebandy match i dag..
Blev vinst så de va ju bra..=)

Just nu är allt ovanligt bra, alla runtomkring mig gör livet så roligt!!
♥Towa, Emma, Wilmer, Lotta, Biffen, Carro, Emma A♥

Kommentarer
Postat av: Towa

fanns ju inga bilder i hennes bilddagbok


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback