Tillgång och efterfrågan

Blää...har tråkigt jag. Väntar på att man ska få sätta igång med flytten..
Tänk att de e helt sjukt vilka härlia vänner man har, att man får komma och gå som man vill, när man vill.
Att jag kan stampa in för att decka på soffan en timme på resten för att sedan bara klivia upp och jobba igen. Sjukt härligt...vänner växer inte på träd. Dom jag har är dom bästa av dom bästa!

Träffade minsan AnnaKarin i förrgår också...trevligt värre...
Zerx är så sjukt fin, mysig...vill också ha en!!
Hoppas jag får träffa Carne nå mer innan jag åker men de vet man aldrig...
Men jag vill iaf ;-)

-

På towas begäran blir de en uppdate här nu =)
Sitter på jobbet nu, e lite seg
det är helt galet vilka härliga kvällar vi har...
Fyllda av skratt och tok

I går skulle de bli en lugn hemmakväll med Biffen och Marie men icke..
Emma hade köpt vin och öl så dom satt och pimplade tills dom va lagomt full för att komma på att vi skulle ner på news och... ehhh ja, ner på news =P
Jag va som vanligt nykter och stod för körningen och på väg till news tyckte dom minsan att vi skulle våldsgästa Tina, så dit bar de av där vi hittade Tina i soffan framför tv:n

I går på dagen jobbade jag också, sen hann jag, Towa, Sara Ångman, och Marie med en fika på stan innan de bar av till brunflo för att kolla en film med mamma, fixa lite med flyttsaker och kolla slalom.

Anja regerar, de måste bara tilläggas!!!!

Efter jobbets slut idag ska vi flytta sakerna från lägenheten, jag hoppas de går fort så vi hinner hem till skidskyttet som startar klockan 14.00

På fredag drar hela gänget till Åre minsan, Jag, Emma, Towa, Emma A, Biffen och sen kommer Johan upp dit..och där möts vi upp av Carro =) Kan inte bli bättre, sen kanske de e svårt att hålla ihop alla hela tiden men man gör de man känner för och sen blir de fest på slutet, med mig som chafför som vanligt =D

LAGFEST i kväll, lovely...så jävla roligt...Biffen och Emma möter upp på krogen, lika så Towa som går i annat sällskap.
Fan de kommer bli en bra kväll..inte så kaotiskt som de blev i torsdags...
Kunde inte känna mig tryggare än med alla vännerna som kommer vara där.

I morgon blir de reseträff. Skönt att man ska få lite planerat, vi har för överigt fått tillök i våran lilla resegrupp, till Kambodja har vi fått sällskap av två östersundstjejer till, Anna Werner och Maria...
Nice...men samtidigt så vet man ju vad man säger....många kockar....
Men de löser sig, jag Mirja och Towa kommer hålla ihop sen får vi se vad vi gör...mig spelar de egentligen inte så stor roll.

Sen åker jag till Hogdal...träffar mormor lite och tar hand om henne.
På måndags en blir de träning och vaccination nr 2.
Sen på tisdag e de dax för jobb igen...helt sjukt vad jag har mycket att göra...hjälp...när ska jag sova??

Men men, sova kan man göra i nästa liv...
Kommer massa roliga bilder ifrån torsdagen och i går senare =)
Oj vilken uppdatering de blev nu då...hoppas ni orkar läsa allt strunt!


Kommentarer
Postat av: Towa

Jag orkade! =) Vi ses ikväll.-. wihoooo

Postat av: Cecilia

Jag orkade oxå läsa allt=) Puss

2007-02-10 @ 19:23:28
URL: http://cillis.blogg.se
Postat av: Therese

Saknar dig vännen

2007-02-10 @ 21:48:28
URL: http://www.thesse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback