Sista bloggen i Sverige

Ja då ligger man hemma i Brunflo i sängen för sista gången på ett tag då
Nostalgisk som jag e så känns de lite jobbigt...vet att tiden kommer gå fort men att lämna alla känns tråkigt i alla fall.
Blev ett känslomässigt hej då i går kväll med laget, alla kramades, Mirja blev ledsen och jag blv också lite ledsen och resten också.
Vi kommer ju inte se dom föräns efter sommaren...när vi kommer tillbaka så är ju säsongen slut.

I dag är jag hemma med pappa sista dagen.
Han är ledig för han är sjuk. Har fått frukost på sängen och vi ska spela lite poker snart.
Usch, jag borde vara jätte glad, jag vet att jag kommer vara jätte glad när jag sätter mig på tåget och äntligen har kommit iväg men nu känns de jobbigt. Kommer sakna en del så otroligt mycket!

Mamma och pappa kanske mest av allt...även fast jag inte träffar dom allt för mycket här hemma så är dom alltid nära, nu kommer dom inte vara de på samma sätt.
Men 2 månader kommer gå fort som atan!

Marie...fan önskar jag kunde gömma dig i min ryggsäck, men till och med lilla du och för stor för de.
Kommer sakna dig sjukt mycket och kommer tänka på dig så mycket.
När jag kommer hem är de fest för då fyller du år...du är en sjukt bra vän.
Kommer aldrig släppa dig!!

                

Emma Andersson är tyvärr i Sthlm så henne får maninte säga hej då till ordentligt...
Men vi hade en härlig helg i Åre innan hon åkte...saknar dig vännen! Längtar tills jag får träffa dig nästa gång, och du ska fan vara rädd om dig och ta hand om dig nu! Du har gjort så mycket för mig i mitt liv...önskar jag kunde gengälda de på någe sätt, försöker göra de genom att vara den vän du varit för mig så länge! 1000 pussar till dig vännen, keep in toutch!

Wille hann jag träffa innan jag åkte också, tur de för han saknade jag redan så mycket att jag höll på att gå sönder. Och Emma Lindberg surrade jag massor med i går.. =)
Och Lotta träffade jag också...
Mamma och pappa har jag tillbringat massa tid med också...
Ne kan nog inte blir bättre än så här...
Dessutom är allt lugnt med mormor..
Hon är hemma i sitt hem, hon mår bra och kommer inte ens ihåg sin vistelse här i Östersund
Jag är glad för de...ska skriva massor till henne och jag ska ha roligt för jag vet att hon vill de.

Jag har resedagboken där jag kommer skriva dagbok och lägga in bilder, Bloggen kommer såklart också att uppdateras...
På resedagboken heter jag lollo86 jag och Mirja ska försöka synka våra böcker så de blir sammangående på någe sätt som hon hade läst att man kunde göra...

-

Har med mig Staind...
Staind är kärlek...



 


Kommentarer
Postat av: Towa

Oj vilket avskedsbrev Lollo hahahah

Postat av: Mirja (Stor)

Ha så jäkla skoj nu!! är så avundsjuk på er!! Men du får det att låta som att ni ska va borta hur länge som helst ju! när det har gått 2 månader kommer ni tyckaatt det gick alldeles för fort!

Sköt om dig o ta hand om ditt resesällskap!!

kram Mirja

2007-02-27 @ 19:48:31
Postat av: Anonym

Ha så jäkla skoj nu!! är så avundsjuk på er!! Men du får det att låta som att ni ska va borta hur länge som helst ju! när det har gått 2 månader kommer ni tyckaatt det gick alldeles för fort!

Sköt om dig o ta hand om ditt resesällskap!!

kram Mirja

2007-02-27 @ 19:48:42
Postat av: katarina

Hej
Detta var Katarina mamma till Mackan vill bara önska dig trevlig resa hoppas du får kul och uppleva mycket skoj på resan
Sköt om dig Kram

2007-02-27 @ 19:49:00
Postat av: Marcus

Staind är helt klart kärlek... ;)

Ha det kanon nu, å ta hand om varandra:) Hörs!!!

2007-02-27 @ 19:55:22
URL: http://marcuswillesgard.blogg.se
Postat av: Tina

Ha hur kul som helst nu, ut och upplev!

2007-02-27 @ 20:18:14
Postat av: Marie

Ha så jävla kul nu!! Blir tomt här hemma men jag och Anna och Emma får hålla igång lågan på egen hand så länge... Puss

2007-02-28 @ 07:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback