Hmm

Trodde att de skulle bli världens gladaste blogg på flera månader i dag för i går va vi i åre och hade så sjukt sjukt ajukt roligt
Fy fan lätt bästa kvällen/natten på mycket mycket länge...ojojoj
Men...som alltid finns de ett men

När vi vaknade som packade sillar i morse ringde jag pappa och fick veta att mormor var dålig
Åkte hem och hon hade fått en stroke och är jätte dålig.
Så hela dagen har spenderats på sjukhuset
Min moster, morbror och kusin från sthlm har kommit upp och alla är här för att finnas hos mormor
Usch jobbigt som fan!!
Är helt slut så de blir en lång blogg framöver där alla detaljer om Åre kommer berättas!

AnnaKarin...du vet på nått sätt de där lilla extra..
Tack för ditt stöd med mormor...de är otroligt  värdefullt!!!!

Och mina vänner...jag jobbar min sista dag på onsdag till veckan sen har jag tagit ledig för att hinna träffa alla innan jag åker...så Tina, Cilla, Majsan och alla ni andra. Jag kommer hinna träffa er alla mina fina vänner som jag inte ser så ofta men ändå alltid finns här. Glöm aldrig vad värdefulla ni är!

Kommentarer
Postat av: Tina

Usch och fy vad hemskt. Hoppas allt kommer ordna sig till det bättre med mormor.

Ska bli roligt att träffas igen, var som sagt ett tag sedan =)

Puss och kram!

2007-02-18 @ 08:33:51
Postat av: Cecilia

Du är också värdefull Lollo, glöm inte de!
Tänker på dig!
Puss

Postat av: Emma

Lollo jag tänker på dig och din mormor...och hoppas så att det kommer att gå bra.
Jag hoppas att vi hinner träffas mer innan du åker gumman,känner redan att jag komemr att sakna dig.
Du kan väl följa med oss i augusti till thailand igen en sväng kanske,inte för att se thailand utan för att bara hitta på nått speciellet med dina gammla vännner skulle vara roligt som fan....kram

2007-02-18 @ 13:53:28
Postat av: [email protected]

Hej Gumman=)
Hur hade du det i Åre? Kul att träffa dig igen det var ett tag sen=) nu har jag också en blogg... hoppas att din mormor blir bättre kram Linda

2007-02-18 @ 18:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback