Flytt, å de vanliga

Tiden rullar på och jag är dålig på att blogga jag vet, och trots kritik från Towa för några dagar sedan har de inte blivit bättre...men nu sitter jag på jobbet är klockan är halv tio och de e en halvtimme kvar tills jag slutar så nu ska jag minsan skriva.
Har en massa kort att lägga upp men kan tyvärr inte göra de på jobbet =/

De har varit hektiska dagar fylld av jobb, träning, fika, shoppning, vänner och utgång.
Maries träning i Brunflo går för övrigt lysande och hon trivs som fisken i vattnet vilket gör mig glad.
Är skönt att ha henne där och vi har roligt.
2 Matcher nu, en i morgon och en på tisdag...kul. Hoppas de går vägen bara...

I går va de extra fullt upp. Först hjälpte jag Marie att flytta saker till hennes nya lägenhet, sen fikade jag med Carro. Sen gick jag direkt till Emma och Towa och hjälpte dom att flytta vilket tog hela eftermiddagen och ända tills åtta på kvällen.
Sen bar de av till Marie och Lisa där vi hade förfest för att sedan gå på G3...
Efterfest sedan hos Tina till 7 på morgonen, sov till tolv.
Träffade Marie och gick sen till Towa. Sprang på stan och shoppade, åt lunch med Towa, Marie och sara Ångman. Gick mer på stan sedan till jobbet och nu slutar jag ju snart och ska åka hem till brunflo och ta de lugnt.

Fick ett så otroligt sött sms av Towa i morse som jag vaknade till...underbara du! Jag älskar dig så mycket!
Snart reser vi, sedan flyttar jag och Towa ihop och efter de blir de mer jobb och sen kanske sthlm? Vem vet =)

-


Du vet lika bra som jag
den där känslan vi hade en gång an inget eller inget ta
Kanske får vi de vi helst vill ha
när vindarna vänt
och elden som slocknat tänds igen

Kommentarer
Postat av: majsan

Hej vännen. de va long time no see =) hoppas allt är bra. puss

Postat av: Cecilia

Hej Vännen, hur är det med dig? hoppas allt är bra, ska vi ta & träffas till veckan, vill ju se dig innan du åker. Puss

2007-02-03 @ 12:10:30
URL: http://cillis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback