Åre

Jag är som lite dålig på att uppdater jag vet men de bara för att de e så mycket annat för tillfället så datan har jag som inte riktigt tid med.

Men jag hoppas att allt löser sig på bästa sätt. Pratade med Lotta i går vilken va bra och skönt.
Sara ringde och ville ta en fika så de gjorde vi och pratade också ut.
I morgon ska jag köra in blommorna till stan och sen blir de vidare till Åre.

Ska bli riktigt roligt faktiskt!!!
Vi åker till carro på en gång där vi dumpar sakerna, sen blir de afterski, slalom och sen krogen för fulla muggarna! Blir nog riktigt lyckat.

Mamma är sjuk, usch, inte roligt alls, i dag var hon på hälsacoentralen och dom skickade henne på sjukhuset för dom misstänker en propp i lungorna. Jag hoppas verkligen att hon blir bättre snart!
Min fina mamma

Jag har hunnit med en tripp till mormor också.
Va skönt att få titta till henne lite och hjälpa henne med lite nödvändiga saker. Hade köpt med mig lite små saker till henen också så hon blev riktigt glad.
Ska åka dit en gång till innan de bär av ut i stora världen
Känner mig faktiskt smått nervös, men de ska bli skönt..nu känner jag de mer väl än någonsin...de ska bli skönt att dra iväg till solen, havet, maten, äventyren och alla nya människor.
Kommer blir bra...kommer bli jävligt roligt!

Approp på det, kan inte ALLA ni maila mig eran e-mail adress så kan jag lägga till er på listan i min resedagbok så ni kan få lite mail av mig =)  =) Så kom igen, skriv eran mail på kommentarer nu!

Har haft en riktigt skönt morgon, med film, god frukost och sen blev de stan en sväng.
Nu sitter jag på jobbet och jobbar till tio, sen ska jag sova hos Marie inatt...skönt, trivs bra där!
Ha de väl gott folk och glöm inte eran mail adress!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vore trevligt att få något mail, så här är den [email protected] Tror du man hinner träffas något innan du åker? Puss och kram

2007-02-16 @ 06:44:23
Postat av: thesse

[email protected]
MAILA MIG :-D

Postat av: Cecilia

Jag vill absolut ha mail=) [email protected]

2007-02-16 @ 17:11:44
URL: http://cillis.blogg.se
Postat av: majsan

[email protected] ...

hej vännen.. hur är allt ? puss

2007-02-17 @ 22:41:06
URL: http://majdaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback