utover de vanliga

Jag vill visa dig att jag faktiskt inte ar en hekt annan person. Att jag faktiskt fortfarande ar den Lollo som du en gang i tiden blev kar i.
Jag kanske har tappat bort hur jag ska visa dig att den Lollo finns kvar efter allt som hant mellan oss.
Men hon finns kvar avenom du tycker dig fa traffa henne igen eller inte.
Tankarna och kanslorna finns kvar.
Du besoker mig i mina drommar da och da och du ar och kommer alltid vara speciell.
Att inte kunna saga hej till dig eller ringa dig nu kanns trakigt. Trakigt att sa mycket kan ga till sa lite,
Jag saknar dig och mig tillsammans, skrattande och busande.

Massa dravel tycker antagligen bara alla som laser. Men kanske ar de en av de arligaste bloggarna jag skrivit pa lange.
Jag haller inne med ord och kanslor, men varfor? Till ingen nytta. Jag forlorar inget pa att saga vad jag tycker. Det ar val ingen hemlighet att du fortfarande finns i mina tankar.

Har i pattaya ar allt galet och att ens forsoka forklara for er darhemma skulle vara omojligt. Later ju som att vi ar med i sjalvaste big brother huset som towa sager.

Jaja...jag ar dalig att blogga nu for tiden men finns inte tid.
Men nu har jag iaf sagt nage som kandes lite viktigt att saga. Och oavsett om du tar de till dig sa kommer alltid Lollo och Sara tillsammans ligga mig nara hjartat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback